-
Giagkou, M., Kantzou, V., Stamouli, S. & Tzevelekou, M. (2015). Discriminating CEFR levels in Greek L2: a corpus-based study of young learners’ written narratives. In Learner Corpus Research: LCR2013 Conference Proceedings, pages 153-169. Bergen/Os, Norway : University of Bergen Library. [...]
-
Simos, P., Sideridis, G., Mouzaki, A., Chatzidaki, A. & Tzevelekou, M. (2014). Vocabulary growth in second language among immigrant school-aged children in Greece. Applied Psycholinguistics, FirstView, 1-27. [...]
-
Tzevelekou, M. & Vassilaki, S. (2013). De l’espace et du temps: à propos de l’emploi de prin avant en grec moderne. Faits de langues, 42, 109-129. [...]
-
Tzevelekou, M., Giagkou, M., Kantzou, V., Stamouli, S., Varlokosta, S., Mitzias, I. et al. (2013). Second language assessment in the Greek educational system: the case of Reception Classes. Glossologia, 21, 75-89. [...]
-
Tzevelekou, M (2011). Μια φορά κι έναν καιρό..: Η αποτύπωση του χρόνου στην αφήγηση. In Σ. Μοσχονάς (editor), Μελέτες για το χρονικό σύστημα της νέας ελληνικής: από της σκοπιά της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Αθήνα : Πατάκης. [...]
-
Tzevelekou, M. & Kantzou, V. (2011). On Narrative Future. In Proceedings of the 9th International Conference of Greek Linguistics (ICGL 9), pages 288-297. Chicago USA. [...]
-
Tzevelekou, M (2010). Τα ζητήματα της γλώσσας στα Τετράδια της Φυλακής του Αντόνιο Γκράμσι. In Γ. Βούλγαρης & Λ. Κωτσονόπουλος (editors), Στα μονοπάτια του Αντόνιο Γκράμσι, Πολιτική και πολιτισμός από το έθνος-κράτος στην παγκοσμιοποίηση. Αθήνα : Θεμέλιο. [...]
-
Stainhaouer, G., Antoniou-Kritikou, I., Tzevelekou, M. & Charalabopoulou, F. (2009). ICT in language and culture education. In International conference of Intercultural Education:Paideia, Polity, Demoi. Athens. [...]
-
Tzevelekou, M. (2009). Όψεις των καταστάσεων. In Μελέτες για την ελληνική γλώσσα, pages 236-247. Θεσσαλονίκη : Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. [...]
-
Βαρλοκώστα, Σ., Ιακώβου, Μ., Kantzou, V., Papageorgakopoulos, J., Stamouli, S., Tzevelekou, M. et al. (2009). Tests for assessing young learners’ proficiency in Greek [in Greek]. In Proceedings of the 3rd International Conference for teaching Greek as a foreign language, pages 131-141. Αθήνα : University of Athens. [...]
-
Markantonatou, S. & Tzevelekou, M (2008). Motion verbs in the acquisition of Greek as a second language. In Μόζερ, Α., Μπακάκου-Ορφανού, A., Χαραλαμπάκης, X et al (editors), For the sake of language. In honour of Prof. George Babiniotis. Athens. [...]
-
Tzevelekou, M (2008). Μειονοτική εκπαίδευση και εκμάθηση της γλώσσας στην κοινωνία της πληροφορίας. In Ά. Φραγκουδάκη & Θ. Δραγώνα (editors), Πρόσθεση όχι Αφαίρεση, Πολλαπλασιασμός όχι Διαίρεση: Η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας στη Θράκη. Αθήνα : Μεταίχμιο. [...]
-
Tzevelekou, M., Stamouli, S., Kantzou, V., Papageorgakopoulos, J., Χονδρογιάννη, Β., Βαρλοκώστα, Σ. et al (2008). Greek as L2: European Framework for Language Assessment and assessing language proficiency in Greek [in Greek]. In Δραγώνα, Θ., Φραγκουδάκη & Α. (editors), Addition, not Subtraction, Multiplication, not Division: The educational reform of the minority of Thrace [in Greek]. Αθήνα : Metechmio. [...]
-
Tzevelekou, M. (2007). Τα Τετράδια της Φυλακής του Αντόνιο Γκράμσι: προ-θεωρητικές παραδοχές, θεωρίες για τη γλώσσα και τη γλωσσική πολιτική. Πολίτης, 160, 25-30. [...]
-
Tzevelekou, M. (2007). Ιστορία της γλώσσας: Ανάμεσα στη γλωσσολογία και την ιστοριογραφία. Νέα Εστία, 1799, 596-606. [...]
-
Tzevelekou, M., Kantzou, V. & Stamouli, S. (2007). Basic grammar of Greek [In Greek]. Αθήνα : Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων (ΕΚΠΑ)–ΙΕΛ. [...]
-
Σταύρου, Μ. & Tzevelekou, M (2006). Ομοιόσταση και ετερότητα. Εισαγωγή στο G. Horrocks, Ελληνικά, η ιστορία της γλώσσας και των ομιλητών της, pages 27-50. Αθήνα : Βιβλιοπωλείον της Εστίας. [...]
-
Tzevelekou, M., Vacalopoulou, A., Kantzou, V., Papavassiliou, V., Papageorgakopoulos, J. & Stamouli, S. (2006). Software for learning Greek as an L2 [in Greek]. In Proceedings of the Conference “Intercultural Education and Teaching of Greek as L2, pages 117-133. Λευκωσία : Cyprus Institute of Education. [...]
-
Tzevelekou, M., Kantzou, V., Stamouli, S., Χονδρογιάννη, Β., Βαρλοκώστα, Σ., Ιακώβου, Μ. et al. (2006). Assessing proficiency in Greek in minority schools of Thrace [in Greek]. In Proceedings of the Conference “Intercultural Education and Teaching of Greek as L2, pages 100-116. Λευκωσία : Cyprus Institute of Education. [...]
-
Tzevelekou, M., Kantzou, V., Stamouli, S., Χονδρογιάννη, Β., Βαρλοκώστα, Σ., Ιακώβου, Μ. et al. (2006). Assessing proficiency in Greek in minority schools of Thrace [In Greek]. In Α. Καββαδία, Μ. Τζωαννοπούλου & Α. Τσαγγαλίδης (editors), Proceedings of the 13th International Conference of the Greek Applied Linguistics Association, pages 343–357. Θεσσαλονίκη : University Studio Press. [...]
-
Tzevelekou, M. & Stainhaouer, G. (2005). Κατάκτηση της γλώσσας και διαχείριση της γλωσσικής πληροφορίας. Retrieved from http://www-old.lit.auth.gr/public/syn/tzevelekou-steinhauer.pdf. [...]
-
Tzevelekou, M., Vacalopoulou, A., Stamouli, S., Καγκλάρ, Ν. & Φιντάν, Ο. (2004). Ελληνοτουρκικό λεξικό. Αθήνα : ΕΚΠΑ, Ελληνικά Γράμματα. [...]
-
De Vogue, S., Camus, R., Depraetere, I., Mellet, S., Rijksbaron, A. & Tzevelekou, M (2004). Aspect. In Barbara Cassin (editor), Vocabulaire europeen des philosophies. Paris : Seuil. [...]
-
Tzevelekou, M., Kantzou, V., Stamouli, S., Βαρλοκώστα, Σ., Χονδρογιάννη, Β., Papageorgakopoulos, J. et al. (2004). Greek as a second language: Rating scale and assessment of language proficiency in Greek of children attending Greek-Turkish bilingual minority schools of Western Thrace [in Greek]. Athens. [...]
-
Tzevelekou, M. (2003). Αφηγηματικά σχήματα και απεικονίσεις της επαναληπτικότητας. In Πρακτικά της 23ης Ετήσιας Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας, pages 637-646. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης. [...]
-
Tzevelekou, M., Vacalopoulou, A., Papageorgakopoulos, J. & Papavassiliou, V. (2002). Το λεξιλόγιο του δίγλωσσου ομιλητή: η συγκρότηση ενός ελληνοτουρκικού παιδικού λεξικού πολυμέσων. In Ομοιότητες και διαφορές: Αναζητώντας νέους δρόμους στην εκπαίδευση, pages 36-45. Αθήνα : ΕΚΠΑ. [...]
-
Tzevelekou, M., Chondroyanni, V. & Paschalis, S. (2002). Learning about and via multimedia interactive systems. In B. Cope, M. Kalantzis & G. Varnava-Skoura (editors), Learning for the Future: New Worlds, New Literacies, New Learning, New People. Common Ground Pub. [...]
-
Tzevelekou, M. (2002). Κλίμακες απαγκίστρωσης από το πεδίο της απόφανσης. Η περίπτωση του παρατατικού. In Ch. Clairis (editor), Recherches en Linguistique Grecque, pages 287-290. Paris : L’ Harmattan. [...]
-
Tzevelekou, M. (2002). Επικύρωση και επαλήθευση: η περίπτωση του παρατατικού. Γλωσσολογία, 14, 25-44. [...]
-
Tzevelekou, M. (2001). Προσχέδιο μελέτης γύρω από τις μεθόδους εκμάθησης της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης. Παραδοτέο στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων». Αθήνα. [...]
-
Tzevelekou, M. (2001). Γλωσσικός και υπολογιστικός εγγραμματισμός: ένα υπολογιστικό σύστημα για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. In Γλωσσική εκπαίδευση στην κοινωνία της πληροφορίας, pages 111-130. Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου & ΥΠΕΠΘ. [...]
-
Tzevelekou, M. & Πασχάλης, Σ. (2001). Τα συστατικά και η οργάνωση ενός λογισμικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης. In Μάθηση και διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής και ως δεύτερης γλώσσας, pages 228-239. Ρέθυμνο : Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ατραπός. [...]
-
Tzevelekou, M. (2000). Integrating Language Tools into a Computer Assisted 2nd Language Learning: Remarks on the Methods of Teaching Greek in the Primary Schools of the Turkish-speaking Minority of Thrace. In Second International Conference on Language Resources and Evaluation, Workshop: Language Resources and Tools for Educational Applications, pages 35-39. ELRA. [...]
-
Tzevelekou, M. & Σταύρου, Μ (2000). Οι γλωσσολογικές προδιαγραφές του συστήματος EUROTRA. In Μ. Σταύρου & Μ. Τζεβελέκου (editors), Η μηχανική μετάφραση και η ελληνική γλώσσα. Αθήνα : Καστανιώτης. [...]
-
Tzevelekou, M (2000). Χρονικές δομές στον λόγο. In Μ. Σταύρου & Μ. Τζεβελέκου (editors), Η μηχανική μετάφραση και η ελληνική γλώσσα. Αθήνα : Καστανιώτης. [...]
-
Tzevelekou, M. (2000). Βιβλιοκρισία: I. Tsamadou-Jacoberger & S. Vassilaki, «Aspects du grec moderne», (Lalies 15, 1995:7-69, Presses de l’Ecole Normale Superieure de Paris). Γλωσσολογία, 11-12, 382-388. [...]
-
Tzevelekou, M. (2000). Περιορισμοί στο σχηματισμό της μεσοπαθητικής μετοχής του παρακειμένου. Γλωσσολογία, 11-12, 257-277. [...]
-
Σταύρου, Μ. & Tzevelekou, M. (2000). Η μηχανική μετάφραση και η ελληνική γλώσσα. Εκδόσεις Καστανιώτη. [...]
-
Tzevelekou, M. (1999). Αναλυτικό πρόγραμμα για τη γλωσσική διδασκαλία στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης: προσδιορισμός και κατανομή των γλωσσικών φαινομένων και συγκρότηση του λεξιλογίου. Παραδοτέο στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων». [...]
-
Tzevelekou, M. & Καψαμπέλη, Κ. (1998). Δυσκολίες του τουρκόφωνων μαθητών στην εκμάθηση της ελληνικής. Παραδοτέο στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων». Αθήνα. [...]
-
Tzevelekou, M (1996). O προσδιορισμός της διάρκειας και η κατασκευή ενός γλωσσικού παραδείγματος. Tοπικά β' Περί Kατασκευής. Νήσος. [...]
-
Tzevelekou, M. (1995). Relational Structure: Predicate-Argument Structure in Modern Greek. MLAP Internal Report_1, Institute for Language and Speech Processing. [...]
-
Tzevelekou, M. (1995). Categorisation lexicale et aspect: le systeme aspectuel du grec moderne. Phd Thesis, Universite Paris VII. [...]
-
Moschonas, S. & Tzevelekou, M. (1991). Tense and Aspect in French and Greek: A comparative approach. Eurotra Internal Report. [...]
-
Espagnol, M., Moschonas, S., Stavrou, M. & Tzevelekou, M. (1989). Sentential Complements. Eurotra Internal Report. [...]
-
Tzevelekou, M. (1989). Χρόνος, ρηματική όψη και ποιόν ενεργείας: πλευρές των σχέσεών τους. In Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα, pages 369-388. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης. [...]
-
Tzevelekou, M. (1985). Of Time and Aspect. EUROTRA Internal Report. [...]
-
Tzevelekou, M. (1981). L’aspect en grec moderne. Master Thesis, Universite Paris VII. [...]
|