@article{Giagkou 2010, author = "Giagkou, Maria", abstract = "Η ένταξη Σωμάτων Κειμένων (ΣΚ) στη διδακτική πρακτική του γλωσσικού μαθήματος υποστηρίζεται ότι μετατρέπει το μάθημα σε μια συνεργατική και διερευνητική διαδικασία ανακάλυψης των κανονικοτήτων και των λειτουργιών του γλωσσικού συστήματος. Με άλλα λόγια διαμορφώνει μαθητές-εκκολαπτόμενους ερευνητές και εκπαιδευτικούς-καθοδηγητές στην πορεία κατάκτησης της γνώσης. Αν και τα ΣΚ είναι πλέον ένα αναγνωρισμένο εργαλείο της γλωσσολογικής έρευνας, ελάχιστα είναι γνωστά στην εκπαιδευτική κοινότητα. Στο άρθρο αυτό γίνεται μια σύντομη επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας με έμφαση στις προτάσεις εκπαιδευτικής αξιοποίησης ΣΚ στη διδασκαλία της Ελληνικής και παρουσιάζονται τα ΣΚ της ελληνικής γλώσσας που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.", issn = "17924146", journal = "i-teacher", keywords = "corpora; Greek; language education; readability", pages = "55-65", title = "{E}lectronic {C}orpora in teaching {G}reek: a review of the literature and relevant corpora [in {G}reek] ", url = "http://users.sch.gr/fg/files/1o_teyxos_i_teacher_9_2010.pdf", volume = "1", year = "2010", }