RESEARCH
Designing a tool for automatic oral speech assessment in educational context [in Greek]
Year: | 2008 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Authors: | Maria Giagkou; Frieda Charalabopoulou; Gregory Stainhaouer | ||||
Editor: | Χ. Αγγελή; Ν. Βαλανίδης | ||||
Volume: | Ι | ||||
Book title: | Proceedings of the 6h Hellenic Conference with International Participation "ICT in Education" | ||||
Pages: | 145-148 | ||||
Address: | Cyprus | ||||
Date: | September 25-28 | ||||
Abstract: | Στόχος της παρούσας εισήγησης είναι να παρουσιάσει μια ερευνητική προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός εργαλείου αυτόματου ελέγχου και αξιολόγησης του προφορικού λόγου. Το εργαλείο θα είναι κατάλληλο για αξιοποίηση στη διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής ή ως ξένης γλώσσας από δύο διαφορετικές ομάδες χρηστών: από παιδιά που είναι φυσικοί ομιλητές της ελληνικής και βρίσκονται στα πρώτα στάδια γραμματισμού και από αγγλόφωνους μαθητές της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Θα έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει μέσα στο σήμα της φωνής τη λέξη ή τις λέξεις που πρόφερε ή τόνισε λάθος ο ομιλητής, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση των επιδόσεων στην ανάγνωση και υποστηρίζοντας την κατάκτηση του φωνητικού συστήματος της ελληνικής γλώσσας. |
||||
[Bibtex] |