-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Φλούδα, Χ. (2020). Designing a Greek App for Interactive Learner Experience in Authentic Environments. In Proceedings of the 13th International Conference of Education, Research and Innovation, pages 1979-1986. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν., Φλούδα, Χ. & Καριώρης, Π (2019). Innovative Mobile Tourism Services: The Case of ‘Greek at the Hotel’. In Kavoura A., Kefallonitis E. & Giovanis A. (editors), Strategic Innovative Marketing and Tourism. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer, Cham. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Φλούδα, Χ. (2018). Quick Greek: A Mall App to Support Communication in Greek as a Foreign Language. In Proceedings of the Edulearn18 Conference, pages 3239-3248. Palma, Mallorca, Spain. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Φλούδα, Χ. (2018). Εφαρμογές σε κινητό στην υπηρεσία της γλωσσικής εκπαίδευσης: Προβληματισμοί και προοπτικές. In Γιώτα Παπαδημητρίου & Χριστόφορος Κωσταρή (editors), Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Αναζητώντας την καινοτομία, την τέχνη, τη δημιουργικότητα, pages 174-183. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2017). Use and Impact of Digital in Cultural Heritage: Insights from the Scottish Network of Digital Cultural Resources Evaluation. In In Museums and the Web 2017. Cleveland, Ohio,USA. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π. & Οικονόμου, Ν. (2014). Αξιολόγηση της πλατφόρμας "Γλώσσα για ΕΠΑΛ": Μεθοδολογία και αποτελέσματα. i-Teacher, 9, 8-17. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π. & Οικονόμου, Ν. (2014). Αξιολόγηση της πλατφόρμας «Γλώσσα για ΕΠΑΛ»: Μεθοδολογία και αποτελέσματα. i-Teacher, 9, 8-17. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π., Οικονόμου, Ν., Φλούδα, Χ., Σιδηρόπουλος, Ν. & Βακαλοπούλου, Ά. (2014). ICT in Vocational Secondary Education: a Platform to Support Greek Language Learning. In ICT for Language Learning. Florence, Italy : Libreriauniversitaria.it. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π., Οικονόμου, Ν., Σιδηρόπουλος, Ν., Φλούδα, Χ. & Βακαλοπούλου, Ά. (2014). The implementation of a web platform for teaching and learning modern Greek for vocational secondary education. International Journal of Technologies in Learning, 20(3), 15-26. [...]
-
Βλάχου, Ε., Billis, A., Konstantinidis, E., Mouzakidis, C., Kolassa, I., Schlee, W. et al. (2010). Cognitive and physical training for senior citizens. In Πρακτικά του συνεδρίου "Serious Games, Education and Economic Development (SGEED 2010). Ιωάννινα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π., Οικονόμου, Ν. & Παπαματθαιάκης, Γ. (2009). Αρχαία με Νόημα για μαθητές Γυμνασίου με κώφωση ή προβλήματα ακοής. In Γούσια & Φ. (editors), 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, pages 299-305. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Οικονόμου, Ν. (2008). Localization of Educational Software for Deaf Children: Suggestions and Perspectives. In Lytras M. et al (editor), First World Summit on the The Knowledge Society, pages 75-82. Αθήνα : Springer. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Γιάγκου, Μ. (2008). Γλωσσική και Πολιτισμική Εκπαίδευση σε ένα Σχολείο του Μέλλοντος με Χρήση Ειδικού Λογισμικού. In Δούκας Κ. & Κωτσάνης Γ. (editors), Πρακτικά Διεθνούς εκπαιδευτικού συνεδρίου: Το σχολείο του μέλλοντος, το μέλλον του σχολείου, pages 215-226. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Οικονόμου, Ν. (2007). “Nea Logomatheia”: an alternative suggestion for language teaching. In Sotiriou S. (editor), Proceedings of the Symposium: Designing the School of Tomorrow – Advanced Technologies in Education, pages 213-215. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Μποτίνη, Π. (2007). Νέα λογομάθεια: Ορθογραφία. Αθήνα : ΙΕΛ. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν., Μποτίνη, Π. & Αντωνοπούλου, Ζ. (2007). Νέα λογομάθεια: Συντακτικό. Αθήνα : ΙΕΛ. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2007). Ελληνικές λέξεις σε ξένες γλώσσες: ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας με χρήση διαδικτύου στη Γ’ Γυμνασίου. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 12, 24-35. [...]
-
Κατσογιάννου, Μ., Οικονόμου, Ν. & Floros G. (2004). Teaching Text-Typological Translation: Tourist Maps. In Sidiropoulou M. & Papaconstantinou A. (editors), Proceedings of the Conference Choice and Difference in Translation - The Specifics of Transfer, pages 239-251. Αθήνα. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2004). ΤΠΕ και διδασκαλία ξένων γλωσσών: ιστορική αναδρομή, αναγκαιότητα και προοπτικές. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 9, 172-187. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2004). Το Σήμερα και το Αύριο των Νέων Τεχνολογιών στην Ελληνική Εκπαίδευση. Νέα Παιδεία, 110, 28-43. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Καραγιάννης, Γ., Οικονόμου, Ν. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2002). Συστήματα υποστηριζόμενα από τη γλωσσική τεχνολογία: Δυνατότητες για γλωσσικές δραστηριότητες ανοικτού τύπου. In Δημητρακοπούλου Α. (editor), Πρακτικά του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, pages 512-515. Ρόδος. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2002). Το διαφημιστικό μήνυμα: γλώσσα, ιδεολογία, λειτουργία. In Makri-Tsilipakou Μ. (editor), Selected Papers on Theoretical and Applied Linguistics, pages 295-306. Θεσσαλονίκη. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2001). Διδασκαλία αρχαίων ελληνικών στο Γυμνάσιο και Λύκειο: Παιδαγωγικοί στόχοι και εκπαιδευτικό λογισμικό. In Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Πρακτικά Ημερίδας, pages 145-158. Αθήνα. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ., Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Οικονόμου, Ν (2001). Νέες τεχνολογίες και υπολογιστικά εργαλεία στη γλωσσική εκπαίδευση. Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Πρακτικά Ημερίδας. Αθήνα. [...]
-
Οικονόμου, Ν., Καραγιάννης, Γ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2001). Ηρόδοτος: Ένα Εκπαιδευτικό Λογισμικό για τη Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο. In Βάμβουκας Μ. & Χατζηδάκης Α. (editors), Πρακτικά Συνεδρίου «Μάθηση και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Μητρικής και ως Δεύτερης Γλώσσας», pages 644-654. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2001). Νέες τεχνολογίες και γλωσσική διδασκαλία: Από τον θεωρητικό προβληματισμό στην πράξη. In Κλαίρης Χρ. (editor), Γλωσσολογικές Έρευνες για την Ελληνική. Πρακτικά του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου της Ελληνικής Γλωσσολογίας, pages 183-186. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ., Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Οικονόμου, Ν. (2001). Νέες τεχνολογίες και υπολογιστικά εργαλεία στη γλωσσική εκπαίδευση. In Αντωνίου-Κρητικού Ι. (editor), Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Πρακτικά Ημερίδας, pages 55-63. Αθήνα. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (2001). Κοινωνικές Επιπτώσεις της Εισαγωγής της Τεχνολογίας στην Ελληνική Εκπαίδευση: Το Παράδειγμα των Η.Π.Α. Σύγχρονη Εκπαίδευση, 118, 125-129. [...]
-
Οικονόμου, Ν., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Καραγιάννης, Γ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2001). Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Προστιθέμενη Μαθησιακή Αξία στη Διδασκαλία Γλώσσας. In Η Συμβολή της Διδασκαλίας και Εκμάθησης Γλωσσών στην Προώθηση ενός Πολιτισμού Ειρήνης, pages 633-645. [...]
-
Οικονόμου, Ν., Ρούτσης, Δ., Σταϊνχάουερ, Γ. & Καραγιάννης, Γ. (2000). Herodotus: An Educational Software for the Teaching of Ancient Greek. In Proceedings of the Workshop Language Resources and Tools for Educational Applications, pages 15-19. Athens. [...]
-
Οικονόμου, Ν., Ράπτης, Σ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2000). Εκπαιδευτικό Λογισμικό για τη Διδασκαλία Ορολογίας στο Λύκειο: Η Περίπτωση της Λεξιπλοήγησης. In Οικονόμου Κ., Ράπτης Σ. & Σταϊνχάουερ Γ. (editors), Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, pages 352-360. Θεσσαλονίκη. [...]
-
Οικονόμου, Ν., Ράπτης, Σ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2000). LEXIPLOIGISSI: An Educational Platform for the Teaching of Terminology in Greece. In Proceedings of the Second International Conference on Language Resources and Evaluation, pages 1787-1792. Athens, Greece. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1999). Δείγματα Ελληνικού Πολιτικού Λόγου: Πώς οι Πολιτικοί Διαμορφώνουν τη Σχέση τους με τους Ψηφοφόρους τους. In Ελληνική Γλωσσολογία ’97, pages 737-746. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1998). Γλωσσικά Δείγματα Πολιτικής Ιδεολογίας στον Ημερήσιο Ελληνικό Τύπο. In Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα, pages 353-365. Θεσσαλονίκη. [...]
-
Οικονόμου, Ν., Καραγιάννης, Γ., Κοπιδάκης, Μ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (1997). ΗΡΟΔΟΤΟΣ: Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας. Αθήνα. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1997). Διαβάζετε αθλητικά; Ο αθλητικός λόγος σε μια ημερήσια αθλητική εφημερίδα. In Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα, pages 628-642. Θεσσαλονίκη. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1996). Ένα θεωρητικό μοντέλο για τη διδασκαλία γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γλώσσα, 38, 50-61. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1996). Presenting Greek Data in a Foreign Language. In Μιλαπίδης Μ. (editor), Πρακτικά του 9oυ Διεθνούς Συμποσίου Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, pages 239-247. Θεσσαλονίκη. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1996). Η Ιστορία στο Λύκειο: Πόσο ‘Προφορικός’ Είναι ο Λόγος μέσα στην Τάξη;. In Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα, pages 540-551. Θεσσαλονίκη. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1995). History in the Greek Secondary School Curriculum: Some Issues Concerning the Syllabus and the Purpose of Teaching. Teaching History, 79, 30-31. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1995). The Historical Narrative: How Do Students of Upper Secondary Education Understand and Reproduce it. In Drachman, G., Malikouti-Drachman, R., Fykias, J. et al (editors), Greek Linguistics ’95, pages 239-248. Salzburg. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1994). The Discourse Practices of History: A Demystification of the Present and some Alternatives for the Future in Upper Secondary Education in Greece. Διδακτορική διατριβή, University of Lancaster. [...]
-
Aeginitou, V., Cowley, M. & Οικονόμου, Ν. (1994). Investigating Teachers’ Concerns about Issues in the English Language Classroom. Lancaster U.K., University of Lanctaster U.K.. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1994). Lexical Density as a Characteristic of the Discourse of History of Greek Textbooks. In Φιλιππάκη-Warburton Ε., Νικολαΐδη Κ. & Σηφιανού M. (editors), Themes in Greek Linguistics, pages 289-296. 1st International Conference in Greek Linguistics : John Benjamins. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1993). The Discourse of History: How Historians Present History to Secondary School Students in Greece. [...]
-
Οικονόμου, Ν. (1990). Composition Writing in Upper Secondary Education in Greece. Μεταπτυχιακή εργασία, University of Lancaster, Lancaster, U.K.. [...]
|