-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Κάντζου, Β., Παντελόγλου, Ε. & Σιμόπουλος, Γ. (2014). Διαδίκτυο και γλωσσική εκπαίδευση: πλατφόρμα εκμάθησης γενικών και επιχειρηματικών ελληνικών. In Μελέτες για την Ελληνική γλώσσα. Πρακτικά της 34ης Ετήσιας Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., pages 458-470. Θεσσαλονίκη : Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. [...]
-
Kilgarriff, A., Χαραλαμποπούλου, Φ., Γαβριηλίδου, Μ., Johannessen, J., Khalil, S., Johansson Kokkinakis, S. et al. (2014). Corpus-Based Vocabulary Lists for Language Learners for Nine Languages. Language Resources and Evaluation Journal, 48(1), 121-163. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2012). Διαδικτυακή εκπαιδευτική υπηρεσία για την ενίσχυση και προώθηση της ελληνομάθειας στη Βουλγαρία. In Πρακτικά 15ου Διεθνούς Συνέδριου "Διαπολιτισμικότητα και τα Ελληνικά ως Ξένη Γλώσσα", pages 23-25 Νοεμβρίου 2012. Πάτρα : Πανεπιστήμιο Πατρών. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Γαβριηλίδου, Μ., Johansson Kokkinakis, S. & Volodina, E. (2012). Building corpus-informed word lists for L2 vocabulary learning in nine languages. In Linda Bradley & Sylvie Thouësny (editors), CALL: Using, Learning, Knowing. EuroCALL Conference, Gothenburg, Sweden, 22-25 August 2012, Proceedings, pages 49-53. Gothenburg, Sweden : Research-publishing.net. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. & Γαβριηλίδου, Μ. (2011). Creating Frequency-Based Vocabulary Lists For L2 Learners. In Proceedings of the 10th International Conference of Greek Linguistics. Komotini, Greece. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Σταφυλάκης, Θ. & Mikros, G. (2011). Developing a scoring algorithm for automatic pronunciation assessment of Modern Greek. Journal of Quantitative Linguistics, 18, 1-22. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2010). Η κατάκτηση της γραμματικής στην Υποβοηθούμενη από Υπολογιστή Εκμάθηση της Ξένης Γλώσσας. Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, 24, 129-144. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2010). Less commonly taught languages in the TELL framework: the case of Modern Greek. International Journal of Knowledge and Learning, 6(1), 67-81. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. & Efthimiou, C. (2010). Employing Technology as a Conduit to Enhance, Promote and Disseminate Less Commonly Taught Languages: The Case of Modern Greek. In Proceedings of the 15th Annual AFGLC (American Foundation for Greek Language and Culture) Conference: Hellenic Values in a Global Civilization: Engaging the Colleges, Universities and Citizens. Tampa- Florida, USA. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ (2010). TELL (Technology-Enhanced Language Learning) and Less-Commonly Taught Languages. In Lytras & M.D. et al. (editors), Technology Enhanced Learning. Quality of Teaching and Educational Reform . Communications in Computer and Information Science. Berlin/Heidelberg : Springer-Verlag. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). Modern Greek for beginners-Part II. ILSP. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). Modern Greek for beginners-Part I. ILSP. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). Αναπτύσσοντας τις δεξιότητες κατανόησης στη δεύτερη/ξένη γλώσσα με την υποστήριξη των ΤΠΕ. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 2(3), 273-290. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). Η ανάπτυξη της κοινωνικοπολιτισμικής ικανότητας στο πλαίσιο της Υποβοηθούμενης από Υπολογιστή Εκμάθησης της Ξένης Γλώσσας. Γλωσσολογία, 18, 49-56. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). Developing educational software for Serbian learners of Modern Greek. In Burston & J. (editors), Proceedings of the III International Conference of Applied Linguistics. Novi Sad, Serbia. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). Computer-Assisted (Greek) Language Learning: state-of-the art, potentials and perspectives.. In Joseph & B. (editors), Proceedings of the 9th International Conference on Greek Linguistics. Chicago, Illinois, USA. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Τζεβελέκου, Μ. & Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). ICT in language and culture education. In International conference of Intercultural Education:Paideia, Polity, Demoi. Athens. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2008). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ως όχημα για τη διάδοση της Νέας Ελληνικής στο εξωτερικό. In Πρακτικά 7ου Παγκόσμιου Συνεδρίου για την ελληνική γλώσσα. Μεσολόγγι. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2008). Developing courseware to preserve, disseminate and empower "small" languages: the case of Modern Greek. In Levy & M. (editors), Proceedings of WorldCALL 2008. Fukuoka, Japan. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2008). Η "αναζωογόνηση" της Νέας Ελληνικής μέσω του καναλιού της τεχνολογίας.. In Πρακτικά Συνεδρίου "Γλώσσες και Διαπολιτισμικός Διάλογος". Λευκωσία, Κύπρος. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ (2008). Η κατάκτηση του λεξιλογίου υπό το πρίσμα της υποβοηθούμενης από υπολογιστή εκμάθησης της Γ2. In Μόζερ, Α., Μπακάκου-Ορφανού, Α., Χαραλαμπάκης, Χ. et al (editors), Γλώσσης Χάριν. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα. [...]
-
Γιάγκου, Μ., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2008). Σχεδιασμός εργαλείου για τον αυτόματο έλεγχο της εκφοράς του προφορικού λόγου σε εκπαιδευτικό πλαίσιο.. In Χ. Αγγελή & Ν. Βαλανίδης (editors), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή. Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, pages 145-148. Κύπρος : Πανεπιστήμιο Κύπρου. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2007). Autonomous Technology-Assisted Language Learning: a sui generis learning paradigm. In Proceedings of the IALLT Conference. Medford, Massachussetts, USA. [...]
-
Γιάγκου, Μ., Χαραλαμποπούλου, Φ., Σταϊνχάουερ, Γ., Κεχαγιά, Ε. & Κωνσταντοπούλου, Δ. (2007). Αξιοποίηση ανάλυσης λαθών γραπτού και προφορικού λογού για τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών εργαλείων γλωσσικής τεχνολογίας: το έργο «ε-λογο». In Τα Λάθη των Μαθητών: δείκτες αποτελεσματικότητας ή κλειδιά για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης;, pages 68-77. Αθήνα : Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2006). Αρχές σχεδιασμού και κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού για την αυτομάθηση της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Διδακτορική διατριβή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών- Φιλοσοφική Σχολή/Τμήμα Φιλολογίας. Τομέας Γλωσσολογίας. Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, 157 84 ΑΘΗΝΑ. [...]
-
Mini, M. & Χαραλαμποπούλου, Φ. (2005). Reducing the distance in distance learning. In Proceedings of the Third International Conference on Open and Distance Learning 'Applications of Pedagogy and Technology', pages 72-80. Patras, Greece. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2005). Ψηφιακές τεχνολογίες και εκμάθηση ξένης γλώσσας: ο ρόλος του βίντεο. In Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου «Η γλώσσα σε έναν κόσμο που αλλάζει. Athens. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Καραγιάννης, Γ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2005). Deploying ICT to empower linguistic diversity. In Proceedings of The 7th Hellenic European Research on Computer Mathematics and its Applications Conference. Athens. [...]
-
Χατζηγεωργίου, Ν., Σιδηρόπουλος, Ν. & Χαραλαμποπούλου, Φ. (2005). Learning Modern Greek on the Web: The ‘Filoglossia’ Software. In IASTED International Conference on Web-Based Education, pages 690-695. Grindelwald Switzerland. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Καραγιάννης, Γ., Χατζηγεωργίου, Ν. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2004). Υποστήριξη της εκμάθησης της ξένης γλώσσας μέσω διαδικτυακών τεχνολογιών: η περίπτωση της Ελληνικής. In Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου Διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας. Athens. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Καραγιάννης, Γ., Σταϊνχάουερ, Γ. & Αντωνάτος, Ν. (2002). Η συμβολή των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας: το λογισμικό «φιλογλωσσία». In Πρακτικά Β' Διεθνούς Συνεδρίου για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, pages 447-452. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2002). Η συμβολή της τεχνολογίας στη δημιουργία επικοινωνιακών περιβαλλόντων μάθησης της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. In Πρακτικά 5ου Διεθνούς Συνεδρίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης «Τα Ελληνικά ως δεύτερη/ξένη γλώσσα». Πάτρα. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2002). Using the Information and Communication Technologies to enhance foreign language learning. In Proceedings of the “3rd International ICTIE Conference, pages 409-415. Samos. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ. & Καραγιάννης, Γ. (2002). Εκπαιδευτικές εφαρμογές εργαλείων τεχνολογίας φωνής στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας. In Πρακτικά 3ου Διεθνούς Συνεδρίου «Οι Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και της Πληροφορίας στην Εκπαίδευση, pages 198-206. Ρόδος. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2002). Ανάπτυξη ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού για την εκμάθηση της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας: μία μελέτη περίπτωσης. In Πρακτικά ημερίδας "H Ελληνική ως ξένη γλώσσα με τη χρήση ΤΠΕ". Αθήνα. [...]
-
Antonopoulou, Z., Καραγιάννης, Γ., Χαραλαμποπούλου, Φ., Κατσούρος, Β., Paschalis, S., Σιμιστήρα, Φ. et al. (2002). MYTHE: A storyline-based language learning environment for young children. In EUROCALL 2002-Ιnternational Conference-Networked language learning- a link missing?. Jyvaskyla, Finland. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Αντωνοπούλου, Ζ., Κατσούρος, Β., Κωνσταντάκης, Ν., Πασχάλης, Σ., Σιμιστήρα, Φ. et al. (2002). Διαπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «ΜΥΤΗΕ» (Multimedia Young-children’s Thesaurus for Educational Purposes). In Γεωργογιάννης Π. (editor), 4ο Διεθνές Συνέδριο Η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα: μια διαπολιτισμική προσέγγιση, pages 183-195. Πάτρα. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2001). Developing a multilingual platform for language learning using the New Technologies. In Selected Papers of the 15th Symposium of Theoretical and Applied Linguistics, pages 362-371. Thessaloniki. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2001). Χαρακτηριστικά λογισμικού αυτοεκπαίδευσης για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. In Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Patras, Greece. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2001). Διαπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «ΜΥΤΗΕ». In Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, pages 183-195. Patras, Greece. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2001). Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. In Πρακτικά ημερίδας «Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας». Αθήνα. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. & Καραγιάννης, Γ (2001). Short description of the CD-ROM "filoglossia". In Holmboe, Henrik, Isager & Signe (editors), Translators and Translations. Greek-Danish. Athens : Aarhus University Press, Det Danske Institut i Athen. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Καραγιάννης, Γ. (2001). Speech Tools in the Educational Process. In Proceedings of the 4th European Conference on Noise Control, EURONOISE, pages 754-757. Patras, Greece. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ., Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Οικονόμου, Ν (2001). Νέες τεχνολογίες και υπολογιστικά εργαλεία στη γλωσσική εκπαίδευση. Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Πρακτικά Ημερίδας. Αθήνα. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ., Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Οικονόμου, Ν. (2001). Νέες τεχνολογίες και υπολογιστικά εργαλεία στη γλωσσική εκπαίδευση. In Αντωνίου-Κρητικού Ι. (editor), Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Πρακτικά Ημερίδας, pages 55-63. Αθήνα. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2000). Oι Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας: δυνατότητες και αξιοποίησή τους. In Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου «Η Ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα: μια διαπολιτισμική προσέγγιση, pages 283-297. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (2000). Τεχνικές προσέγγισης της διδασκαλίας της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών. In Πρακτικά Α’ Διεθνούς Συνεδρίου για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, pages 581-592. Αθήνα. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ., Καραγιάννης, Γ., Σταϊνχάουερ, Γ. & Αντωνάτος, Ν. (1998). Φιλογλωσσία: Πρόγραμμα διδασκαλίας της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας με πολυμέσα και σύγχρονα εργαλεία γλωσσικής τεχνολογίας. In Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, pages 263-268. [...]
-
Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ., Σιμιστήρα, Φ., Αντωνάτος, Ν., Χατζηγεωργίου, Ν. et al. (1998). Διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης και ως δεύτερης γλώσσας με χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού: Συγκριτική θεώρηση. In Σελλής Τ. & Θεοδωρίδης Ι. (editors), Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΚΤ «Νέες Τεχνολογίες Πληροφόρησης», pages 247-256. Αθήνα. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (1994). Λογομάθεια: Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου. In Proceedings of the 1st International Conference on Greek Linguistics. Reading, UK. [...]
-
Τουρατζίδης, Λ., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Καραγιάννης, Γ. (1994). Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως μητρικής υποβοηθούμενη από Η/Υ: ένα πείραμα στα μονοθέσια σχολεία του Αιγαίου. In Πρακτικά 2ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Πληροφορικής, pages 125-131. [...]
-
Roniotes, C. & Χαραλαμποπούλου, Φ. (1991). Representational issues on raising constructions in Modern Greek within the Eurotra Machine Translation System. In Annual Eurotra Workshop. St. Maximin, France. [...]
-
Χαραλαμποπούλου, Φ. (1990). Some aspects of the syntax of negation in Modern Greek. Μεταπτυχιακή εργασία, University of Reading (U.K.), The University of Reading, Whiteknights, PO Box 217, READING, Berkshire, RG6 6AH, United Kingdom. [...]
|