ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Ψηφιακή Τεχνολογία στην Εκμάθηση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας στο Πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου
Έτος: | 2006 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Συγγραφείς: | Γαλήνη Σαπουντζάκη; Ελένη Ευθυμίου; Ευίτα-Σταυρούλα Φωτεινέα | ||||
Τίτλος βιβλίου: | Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου "Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: ζητήματα δημιουργίας, διδακτικής αξιοποίησης και αξιολόγησης" | ||||
Σελίδες: | 161-170 | ||||
Διεύθυνση: | Βόλος, Ελλάδα | ||||
Ημερομηνία: | 6-7 Απριλίου | ||||
Περίληψη: | Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η περιγραφή των διαδικασιών που απαιτεί η σύνταξη και η επιμέλεια εκπαιδευτικού υλικού στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) με σύστημα αναπαράστασης εικονικής πραγματικότητας για την υποστήριξη της διδασκαλίας της γραμματικής της ΕΝΓ σε κωφούς μαθητές των πρώτων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου. Η εφαρμογή που παρουσιάζεται, στοχεύει να αξιοποιήσει τόσο τις τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της τρισδιάστατης εικονικής πραγματικότητας όσο και την τρέχουσα γνώση από την γλωσσολογική ανάλυση των νοηματικών γλωσσών, ώστε να γίνει εφικτή η δόμηση ενός λειτουργικού περιβάλλοντος που ξεφεύγει από τον 'στατικό' χαρακτήρα της κλασικής απεικόνισης νοηματικής γλώσσας |
||||
[Bibtex] |