Δημοσίευση - Αξιολόγηση της πλατφόρμας «Γλώσσα για ΕΠΑΛ»: Μεθοδολογία και αποτελέσματα
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Αξιολόγηση της πλατφόρμας «Γλώσσα για ΕΠΑΛ»: Μεθοδολογία και αποτελέσματα

Ερευνητική περιοχή:  
    
Είδος:  
Άρθρο σε περιοδικό

 

Έτος: 2014
Συγγραφείς: Ιωάννα Αντωνίου-Κρητικού; Παρασκευή Μποτίνη; Νάντια Οικονόμου
Περιοδικό: i-Teacher
Τόμος: 9
Σελίδες: 8-17
Ημερομηνία: Οκτώβριος
Περίληψη:
Στόχος της εισήγησης είναι η καταγραφή της μεθοδολογίας που εφαρμόστηκε στο πλαίσιο της αξιολόγησης ενός διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που αναπτύχθηκε προκειμένου να καλύψει τις γλωσσικές ανάγκες των μαθητών των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Η αξιολόγηση της πλατφόρμας «Γλώσσα για ΕΠΑΛ» ακολούθησε την πορεία ανάπτυξης του έργου. Παράλληλα με τη συνεχιζόμενη αξιολόγηση από την ομάδα σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου, όλα τα δομικά στοιχεία της εφαρμογής αξιολογήθηκαν και από δυνητικούς χρήστες ως προς την επάρκεια και ποιότητα του γλωσσικού υλικού, τη φιλικότητα προς το χρήστη και γενικά τη λειτουργικότητα του συστήματος. Στο πλαίσιο της εισήγησης αυτής περιγράφονται οι φάσεις αξιολόγησης της πλατφόρμας «Γλώσσα για ΕΠΑΛ» και παρατίθενται τα αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας των ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
[Bibtex]