-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Φλούδα, Χ. (2020). Designing a Greek App for Interactive Learner Experience in Authentic Environments. In Proceedings of the 13th International Conference of Education, Research and Innovation, pages 1979-1986. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν., Φλούδα, Χ. & Καριώρης, Π (2019). Innovative Mobile Tourism Services: The Case of ‘Greek at the Hotel’. In Kavoura A., Kefallonitis E. & Giovanis A. (editors), Strategic Innovative Marketing and Tourism. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer, Cham. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Φλούδα, Χ. (2018). Quick Greek: A Mall App to Support Communication in Greek as a Foreign Language. In Proceedings of the Edulearn18 Conference, pages 3239-3248. Palma, Mallorca, Spain. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Φλούδα, Χ. (2018). Εφαρμογές σε κινητό στην υπηρεσία της γλωσσικής εκπαίδευσης: Προβληματισμοί και προοπτικές. In Γιώτα Παπαδημητρίου & Χριστόφορος Κωσταρή (editors), Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Αναζητώντας την καινοτομία, την τέχνη, τη δημιουργικότητα, pages 174-183. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2017). The Effect of Emblematic Gestures on the Memorization of Greek Expressions by Immigrants. International Journal of Language and Linguistics, 4(4), 77-87. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π. & Οικονόμου, Ν. (2014). Αξιολόγηση της πλατφόρμας "Γλώσσα για ΕΠΑΛ": Μεθοδολογία και αποτελέσματα. i-Teacher, 9, 8-17. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π. & Οικονόμου, Ν. (2014). Αξιολόγηση της πλατφόρμας «Γλώσσα για ΕΠΑΛ»: Μεθοδολογία και αποτελέσματα. i-Teacher, 9, 8-17. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π., Οικονόμου, Ν., Φλούδα, Χ., Σιδηρόπουλος, Ν. & Βακαλοπούλου, Ά. (2014). ICT in Vocational Secondary Education: a Platform to Support Greek Language Learning. In ICT for Language Learning. Florence, Italy : Libreriauniversitaria.it. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π., Οικονόμου, Ν., Σιδηρόπουλος, Ν., Φλούδα, Χ. & Βακαλοπούλου, Ά. (2014). The implementation of a web platform for teaching and learning modern Greek for vocational secondary education. International Journal of Technologies in Learning, 20(3), 15-26. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Κάντζου, Β. & Σταμούλη, Σ. (2013). Το Αερόστατο. Αναπτύσσοντας διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό για μικρά παιδιά. Νέος Παιδαγωγός, 1, 176-184. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Ν. & Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2012). Πρόταση για τη διδασκαλία των χειρονομιών και εκφράσεων της ελληνικής γλώσσας με χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού. In Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου ΕΕΕΠ – ΔΤΠΕ «Η εκπαίδευση την εποχή των ΤΠΕ», pages 690-697. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2011). Les projets interdisciplinaires en classe de FLE: Un defi a ne pas manqué. In R. Delveroudi, M. Papadaki, M.C. Anastassiadi & A.M. Pateli (editors), Croisements, pages 135-142. Athens : Book Institute. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Γιάγκου, Μ., Κάντζου, Β. & Σταμούλη, Σ. (2010). Ο μαθητής ως ερευνητής: Αξιοποίηση Σωμάτων Κειμένων στη Γλωσσική Διδασκαλία. In Πρακτικά της 30ης Ετήσιας Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., pages 98-111. Θεσσαλονίκη : Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Τζεβελέκου, Μ. & Χαραλαμποπούλου, Φ. (2009). ICT in language and culture education. In International conference of Intercultural Education:Paideia, Polity, Demoi. Athens. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2009). Επικοινωνώ στα Ελληνικά με χειρονομίες και εκφράσεις: κριτήρια επιλογής και προτάσεις αξιοποίησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. In Πανελλήνιο Συνέδριο: Η Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας (ως πρώτης/μητρικής, δεύτερης/ξένης), pages 61-69. Νυμφαίο Φλώρινας. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2009). Ελληνικά με χειρονομίες και εκφράσεις - Δραστηριότητες για την ανάπτυξη της επικοινωνιακής. Ελληνικά Γράμματα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2009). Χειρονομίες και εκφράσεις: προτάσεις για την αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας. In 3ο Διεθνές Συνέδριο: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, pages 61-69. Αθήνα. [...]
-
Καλαματιανού, Φ., Τερζή, Γ. & Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2009). Σχεδιάζοντας το “ΚΟHΤΑΚΤ”: Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε Ποντίους. In 30 Διεθνές Συνέδριο: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, pages 261-274. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π., Οικονόμου, Ν. & Παπαματθαιάκης, Γ. (2009). Αρχαία με Νόημα για μαθητές Γυμνασίου με κώφωση ή προβλήματα ακοής. In Γούσια & Φ. (editors), 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, pages 299-305. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2008). Επικοινωνώ στα Ελληνικά – Εννοιολογικό λεξικό χειρονομιών και εκφράσεων. Ελληνικά Γράμματα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2008). Πληροφορική και σχέδια εργασίας. In 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Διδακτική της Πληροφορικής, pages 603-606. Πάτρα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Οικονόμου, Ν. (2008). Localization of Educational Software for Deaf Children: Suggestions and Perspectives. In Lytras M. et al (editor), First World Summit on the The Knowledge Society, pages 75-82. Αθήνα : Springer. [...]
-
Μαμουζέλου A., Σακελλαροπούλου Θ. & Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2008). «Ελλήνων–τρόπος»: εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. In Διεθνές Συνέδριο: Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση και τα Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, pages 116-127. Πάτρα. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Γιάγκου, Μ. (2008). Γλωσσική και Πολιτισμική Εκπαίδευση σε ένα Σχολείο του Μέλλοντος με Χρήση Ειδικού Λογισμικού. In Δούκας Κ. & Κωτσάνης Γ. (editors), Πρακτικά Διεθνούς εκπαιδευτικού συνεδρίου: Το σχολείο του μέλλοντος, το μέλλον του σχολείου, pages 215-226. Αθήνα. [...]
-
Γιάγκου, Μ. & Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2008). Feedback from integrating corpus consultation in teaching Greek as mother tongue at school. In Proceedings of the 8th Teaching and Language Corpora Conference, pages 386-391. Lisbon : ISLA. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Οικονόμου, Ν. (2007). “Nea Logomatheia”: an alternative suggestion for language teaching. In Sotiriou S. (editor), Proceedings of the Symposium: Designing the School of Tomorrow – Advanced Technologies in Education, pages 213-215. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν. & Μποτίνη, Π. (2007). Νέα λογομάθεια: Ορθογραφία. Αθήνα : ΙΕΛ. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Οικονόμου, Ν., Μποτίνη, Π. & Αντωνοπούλου, Ζ. (2007). Νέα λογομάθεια: Συντακτικό. Αθήνα : ΙΕΛ. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Kolovou, E. (2006). La dimension interculturelle, un defi pour toute l’annee: une experience tentee en classe de F.L.E.. In 5e Congres panhellenique des Professeurs de F.L.E., pages 157-167. Athenes. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2005). A la carte αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού με «ενεργά» εκπαιδευτικά σενάρια. In Λιοναράκης Α. (editor), 3ο Διεθνές Συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Παιδαγωγικές και Τεχνολογικές Εφαρμογές, pages 350-358. Πάτρα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Μποτίνη, Π. & Αντωνοπούλου, Ζ. (2005). Νέα λογομάθεια: Περί γλώσσας – Εισαγωγή. Αθήνα : ΙΕΛ. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2004). Μεθοδολογία ανάπτυξης σχεδίων εργασίας με βάση τη συγγραφική διαδικασία. Φιλολογική(88), 19-27. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Κατσούρος, Β (2004). Designing a validation plan of a CALL application: Key factors of success. In M. Kelleher, A. Haldane & E. Kruizinga (editors), The future of technology enhanced learning: Insights from the European research community. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι (2004). Πλαίσιο αρχών για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού γλωσσικής διδασκαλίας. In Δ. Ψύλλος, Ι. Βλαχάβας, Β. Δαγδιλέλης, Γ. Ευαγγελίδης, Μ. Σατρατζέμη & Γ. Παπαδόπουλος (editors), Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην ελληνική εκπαίδευση: Απολογισμός και προοπτικές. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2003). Ποικιλία της γλωσσικής έκφρασης - Πρόταση διδασκαλίας με χρήση του λογισμικού «Γλώσσα η Ελληνική - Οι περιπέτειες των λέξεων». Φιλολογική, 55-58. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2003). Πρόταση διαθεματικού σχεδίου εργασίας για την Ευέλικτη ζώνη. Contact+(24), 49-54. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2002). Γλωσσικές κοινωνικές αποκλίσεις: Eιδικές γλώσσες και ιδιογλωσσίες. Φιλόλογος(107), 85-94. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Κατσούρος, Β. (2002). MYTHE – Πολυγλωσσική πλατφόρμα για την παράλληλη διδασκαλία μητρικής και δεύτερης γλώσσας σε παιδιά 6-8 ετών. In Η Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, pages 53-56. Παλλήνη. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Καραγιάννης, Γ. (2002). Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης: προβληματική και δυνατότητες. In Γεωργογιάννης Π. (editor), 4ο Διεθνές Συνέδριο Η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα: μια διαπολιτισμική προσέγγιση, pages 298-314. Πάτρα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Αντωνοπούλου, Ζ., Κατσούρος, Β., Κωνσταντάκης, Ν., Πασχάλης, Σ., Σιμιστήρα, Φ. et al. (2002). Διαπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «ΜΥΤΗΕ» (Multimedia Young-children’s Thesaurus for Educational Purposes). In Γεωργογιάννης Π. (editor), 4ο Διεθνές Συνέδριο Η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα: μια διαπολιτισμική προσέγγιση, pages 183-195. Πάτρα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Καραγιάννης, Γ., Οικονόμου, Ν. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2002). Συστήματα υποστηριζόμενα από τη γλωσσική τεχνολογία: Δυνατότητες για γλωσσικές δραστηριότητες ανοικτού τύπου. In Δημητρακοπούλου Α. (editor), Πρακτικά του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, pages 512-515. Ρόδος. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2001). Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών - Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Λογοπλοήγηση(8), 3-5. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2001). Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη γλωσσική εκπαίδευση: παραδείγματα εφαρμογών. In Αντωνίου-Κρητικού Ι. (editor), Ημερίδα με θέμα Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2001). Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Ευρωπαϊκό έτος Γλωσσών/ Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2001). Dans une classe active. Dossiers d’activites pour l’apprenant. Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου/Editions Eiffel. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2001). Vers une classe active. Techniques d’enseignement du Francais Langue Etrangere. Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου/Editions Eiffel. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Καραγιάννης, Γ. & Κατσούρος, Β. (2001). A multimedia Storyboard as an Object and as a Starting Point for Language Learning. In EDEN 10th Anniversary Conference: Learning without limits, pages 313-318. Stockholm. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ., Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Οικονόμου, Ν (2001). Νέες τεχνολογίες και υπολογιστικά εργαλεία στη γλωσσική εκπαίδευση. Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Πρακτικά Ημερίδας. Αθήνα. [...]
-
Σταϊνχάουερ, Γ., Μπακαμίδης, Σ., Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ. & Οικονόμου, Ν. (2001). Νέες τεχνολογίες και υπολογιστικά εργαλεία στη γλωσσική εκπαίδευση. In Αντωνίου-Κρητικού Ι. (editor), Γλωσσική εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Πρακτικά Ημερίδας, pages 55-63. Αθήνα. [...]
-
Οικονόμου, Ν., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Καραγιάννης, Γ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (2001). Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Προστιθέμενη Μαθησιακή Αξία στη Διδασκαλία Γλώσσας. In Η Συμβολή της Διδασκαλίας και Εκμάθησης Γλωσσών στην Προώθηση ενός Πολιτισμού Ειρήνης, pages 633-645. [...]
-
Χατζηγεωργίου, Ν., Καραγιάννης, Γ. & Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (2001). Design and implementation of mini-Webs for educational uses. In Young D. (editor), 2001 Symposium on Applications and the Internet Workshops, pages 33-38. San Diego, CA , USA. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Καραγιάννης, Γ. & Χατζηγεωργίου, Ν. (2000). Επικοινωνία και Μάθηση: Από το σύστημα της πυρσείας στο διαδίκτυο και τα δίκτυα σχολείων. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών και Επιστημονικών Θεμάτων(3), 81-91. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Γκίκα, Ε., Λαλιώτου, Ε. & Τριαντοπούλου, Θ. (2000). Η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία των Φιλολογικών Μαθημάτων : Ανάλυση Πειραματικών Διδασκαλιών του έργου «ΟΔΥΣΣΕΑΣ». In 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση", pages 109-117. Πάτρα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Γκίκα, Ε., Λαλιώτου, Ε. & Τριαντοπούλου, Θ. (2000). Διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος με την υποστήριξη των Νέων Τεχνολογιών: Ανάλυση πειραματικών διδασκαλιών του έργου ΟΔΥΣΣΕΑΣ (1997-2000). In Βαμβούκας Μ. & Χατζηδάκη Α. (editors), Πρακτικά Συνεδρίου "Μάθηση και Διδασκαλία της Ελληνικής ως μητρικής και ως δεύτερης γλώσσας", pages 619-627. Ρέθυμνο. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1999). Fiche pedagogique: Des fleurs pour le dire. Le Francais dans Le Monde(302), 129. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1999). Pistes de recherche pour un enseignement interculturel. In 3e Congres National des professeurs de francais: Enseigner le Francais a l’aube de l’an 2000, pages 20-25. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Σιμιστήρα, Φ., Καραγιάννης, Γ. & Σταϊνχάουερ, Γ. (1999). Λογονόστηση – Ενισχυτική διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε περιβάλλον πολυμέσων. In Γεωργογιάννης Π. (editor), Πρακτικά 2ου Συνεδρίου: Η Ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα: Μια διαπολιτισμική προσέγγιση, pages 349-359. Πάτρα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1998). Εκπαιδευτικό λογισμικό ενταγμένο στη σχολική πρακτική: προβληματισμοί και προτάσεις. Σύγχρονη Εκπαίδευση(99), 85-88. [...]
-
Καραγιάννης, Γ., Αντωνίου-Κρητικού, Ι., Χαραλαμποπούλου, Φ., Σιμιστήρα, Φ., Αντωνάτος, Ν., Χατζηγεωργίου, Ν. et al. (1998). Διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης και ως δεύτερης γλώσσας με χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού: Συγκριτική θεώρηση. In Σελλής Τ. & Θεοδωρίδης Ι. (editors), Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΚΤ «Νέες Τεχνολογίες Πληροφόρησης», pages 247-256. Αθήνα. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1997). Le role des situations de production orale dans l'enseignement du FLE en milieu allophone. Contact(50), 34-36. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1996). L'apport de la technologie de multimedia a l’enseignement de la langue et de la culture - L'exemple du programme "Logomathia". Communication(50-51), 23-25. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι (1996). Apprendre a ecrire. In Kourkoutidou S., Canellopoulou A.-L., Cristin R., Hoibian Ph., Botelho F. & Melo V. (editors), Formation de formateurs - Demultiplicateurs en langue etrangere. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι (1996). En vue d/une typologie des genres. Etude de trois situations types du genre" Communication epistolaire". In Kourkoutidou S., Canellopoulou A.-L., Cristin R., Hoibian Ph., Botelho F. & Melo V. (editors), Formation de formateurs - Demultiplicateurs en langue etrangere. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1996). A propos d'un projet educatif visant la pluriformite linguistique et culturelle des apprenants. In 2eme Congres national des professeurs de francais: L’avenir du Francais dans une Europe pluriculturelle, pages 63-67. Θεσσαλονίκη. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1994). Fort de cafe -Fiche pratique VII,VIII Expression. Le Francais dans Le Monde(263), 89-90. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1994). Apprendre a comprendre l’oral en FLE: elements de reflexion et processus a utiliser. Contact(29), 9-12. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1994). Langue et culture a partir d/un document visuel. Le Francais dans Le Monde(274), 72-75. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1993). Contraction et amplification d’un texte. Francais 2000(133), 56-59. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1993). L’importance de la diversification des pratiques grammaticales en classe de FLE. Contact(35), 20-23. [...]
-
Wilczynska, W., Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Bastian S. (1992). Comprendre l’oral en francais langue etrangere. Dialogues et Cultures(37), 97-103. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Antoniou, A. (1992). Comprendre et produire: une demarche en deux temps, en vue de l'elaboration d'un resume d’un texte en FLE. Enjeux(25), 109-119. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1992). La dynamique du contact des langues. Questions de francais vivant(33), 27-31. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1991). Pour l'elaboration d'un programme de formation en francais - Etude d’un cas. Questions de francais vivant(29), 37-41. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1991). Ces anglicismes qui s'incrustent.... Questions de francais vivant(27), 27-28. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1991). Ορθογραφικές τροποποιήσεις στη γαλλική γλώσσα. Γλώσσα(27), 40-45. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. & Antoniou, A. (1991). Apprendre a bien lire un texte long en FLE. Un exemple d'approche "prepedagogique". Enjeux(23), 99-107. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1990). Διδασκαλία γλώσσας με τη βοήθεια μικροϋπολογιστή. Γλώσσα(23), 74-80. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1990). L'enseignement du francais, langue "etrangere" dans la Communaute europeenne. Comment le promouvoir?. Questions de francais vivant(26), 26-29. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1986). Μέθοδοs κατανομήs των στοιχείων στην αμερικάνικη δομολογία - Εφαρμογή σε γλώσσα Swahili. Γλώσσα(12), 72-75. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1985). Μεταφορά: Παράγονταs εννοιολογικού πλούτου. Γλώσσα(8), 20-23. [...]
-
Αντωνίου-Κρητικού, Ι. (1984). Syntaxe et metaphore des verbes psychologiques en grec. Διδακτορική διατριβή, Paris 7. [...]
|